Umowy międzyinstytucjonalne w Programie ERASMUS+
Studenci mogą wyjeżdżać na studia za granicę tylko w ramach podpisanych umów międzyinstytucjonalnych pomiędzy Lubelską Akademią WSEI a instytucją przyjmującą. Uczelnie zagraniczne muszą posiadać Kartę Erasmusa dla szkolnictwa wyższego (ECHE, Erasmus Charter for Higher Education), uprawniającą do uczestnictwa w programie. Szczegółowe informacje oraz wykaz wszystkich umów międzyinstytucjonalnych obowiązujących w danym roku akademickim jest publikowany na stronie internetowej Uczelni.
Student powinien wybrać uczelnię partnerską, która oferuje program(y) studiów odpowiadające kierunkowi studiów uczelni macierzystej na określonym poziomie, czyli na studiach pierwszego i drugiego stopnia.
Dokumenty aplikacyjne powinny zostać złożone przez kandydatów w Centrum Projektów i Współpracy Międzynarodowej (I piętro, pokój 103) w terminie:
Rekrutacja przebiega dwuetapowo: jednocześnie w ramach uczelni wysyłającej (Lubelska Akademia WSEI) oraz uczelni przyjmującej.
Harmonogram rekrutacji na wyjazdy studentów na studia w ramach programu ERASMUS+ w roku akademickim 2024/2025:
Aby wyjechać na studia w ramach programu Erasmus+ wraz z dofinansowaniem wyjazdu (stypendium studenta Erasmus+) należy:
Oceny kandydatów na wyjazd dokonuje Komisja Rekrutacyjna.
Rekrutacja kandydatów na studia, w ramach Programu ERASMUS+ odbywa się według następujących kryteriów:
W przypadku rezygnacji studenta (któremu przyznano stypendium) będzie brana pod uwagę kolejna osoba z listy rezerwowej. Osobie tej przysługuje stypendium według warunków finansowych przyjętych w danym roku akademickim.
Student, który zrezygnował z wyjazdu, jest zobowiązany złożyć pisemną rezygnację wraz z uzasadnieniem skierowaną do Kanclerz Lubelskiej Akademii WSEI oraz do Koordynatora programu Erasmus + na Uczelni wysyłającej. Rezygnację należy złożyć w pok. 103 (1 piętro). Zaleca się, poza przypadkami losowymi, aby złożyć rezygnację na dwa tygodnie przed zaplanowanym wyjazdem.
Lubelska Akademia WSEI
ul. Projektowa 4
20-209 Lublin