Projekt zakłada stworzenie gry poważnej, której celem będzie edukacja graczy w zakresie bezpieczeństwa w sieci. W grze zaaplikowane zostaną elementy sztucznej inteligencji.
Celem projektu jest promowanie tworzenia kreatywnych i edukacyjnych materiałów dostępnych online dla młodych użytkowników oraz zwiększanie świadomości dotyczącej narzędzi cyfrowych i bezpieczeństwa w sieci we wszystkich szkołach w Europie.
Projekt zmierza także do stworzenia bezpiecznego środowiska nauki dla młodzieży poprzez stworzenie narzędzia z zastosowaniem ustawień dostosowanych do wieku i szerszej kontroli rodzicielskiej.
Grupa docelowa to uczniowie w wieku od 12 do 18 lat. Druga grupa docelowa to nauczyciele, którzy otrzymają koncepcje i materiały do wdrożenia gry jako narzędzia szkoleniowego w klasie. Do trzeciej grupy docelowej zaliczają się rodzice uczniów szkół ponadpodstawowych, którzy chcą sami zwiększyć swoją wiedze w zakresie bezpieczeństwa w sieci lub zadbać o bezpieczeństwo swoich pociech.
Strona internetowa: https://isafetyapp.eu/
iSafetyApp: A promotional video with students – YouTube
iSafetyApp: Film promocyjny – uczniowie – YouTube
iSafetyApp: Film promocyjny – nauczyciele – YouTube
iSafetyApp: A promotional video with teachers – YouTube
iSafetyApp: A promotional video with parents – YouTube
iSafetyApp: Film promocyjny – rodzice – YouTube
Lubelska Akademia WSEI
ul. Projektowa 4
20-209 Lublin