Wartość rynku e-commerce w Polsce i na świecie notuje systematyczne wzrosty, coraz bardziej popularne są także inne formy prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie, kierunek odpowiada więc na aktualne potrzeby rynku pracy. Studenci w procesie kształcenia realizują szereg przedmiotów o charakterze praktycznym. Program studiów jest stale monitorowany przez otoczenie społeczno-gospodarcze Uczelni i dostosowywany do potrzeb pracodawców i rynku pracy.
Zajęcia są prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę pracowników badawczo-dydaktycznych Akademii WSEI oraz praktyków w zakresie e-biznesu, którzy dzielą się swoim bogatym doświadczeniem.
Nowoczesna baza dydaktyczna i infrastruktura zapewniają realizację zajęć na wysokim poziomie, zarówno w siedzibie Uczelni, jak i w formie zdalnej.
Dyplom na kierunku E-biznes: e-marketing & e-commerce jest uznawany we wszystkich państwach UE i nie wymaga nostryfikacji.
Studenci w trakcie studiów odbywają 6 miesięczne praktyki oraz mają możliwość wyjazdów na studia i praktyki do wielu uczelni partnerskich w ramach programu ERASMUS+.
Nauka odbywa się przy wykorzystaniu specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych w różnych branżach, dzięki czemu studenci zdobywają praktyczne umiejętności w zakresie biznesu i zarządzania,
W Uczelni organizowane są "Wykłady Mistrzów" prowadzone przez autorytety świata biznesu oraz cyklicznie warsztaty biznesowe, szkolenia i spotkania z podmiotami, które pomagają w otrzymaniu dofinansowania przy zakładaniu własnej działalności gospodarczej, dzięki współpracy Uczelni z wieloma przedsiębiorstwami studenci mają szansę na ciekawe praktyki, staże, pracę.
Absolwenci studiów I stopnia mają możliwość kontynuowania nauki na studiach II stopnia na kierunkach Ekonomia i Zarządzanie, a po ich ukończeniu także na studiach III stopnia w ramach Szkoły Doktorskiej Lubelskiej Akademii WSEI.
Do absolwentów została również skierowana bogata oferta studiów podyplomowych, w tym studiów podyplomowych MBA w Lubelskiej Akademii WSEI.
Istotą specjalności E-marketing i nowe media jest wykorzystanie Internetu w relacjach z podmiotami zewnętrznymi. W nauczaniu duży nacisk kładziony jest na powiązanie instrumentów e-marketingu z procesami dotyczącymi konsumentów i klientów. Praktyczny wymiar studiowania znajduje odzwierciedlenie m.in. w realizacji kampanii promocyjnej w systemie Google AdWords w ramach przedmiotu „marketing z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych”. Prowadzenie kampanii związane jest z uczestnictwem w konkursie Google Online Marketing Challenge.
Wybrane moduły specjalnościowe:
1. Budowa i projektowanie serwisów internetowych
2. Reklama i analityka danych
3. Social media marketing
4. Zarzadzanie zasobami ludzkimi
5. Marketing w internecie
Specjalność E-commerce i zarządzanie e-biznesem koncentruje się na wykorzystaniu Internetu i technologii ITC w szerokim spektrum przedsiębiorstw – od start-upów, poprzez dojrzałe firmy technologiczne, aż po tradycyjne organizacje. Szczególna uwaga kładziona jest na aspekt strategii i modeli e-biznesu, zarówno w ujęciu analitycznym i projektowym. W ramach specjalności pokazane zostanie jak wirtualizacja przedsiębiorstw (np. z wykorzystaniem e-usług lub cloud computingu) przyczynić się może do poprawy ich pozycji konkurencyjnej i wzrostu wartości. Duży nacisk w nauczaniu kładziony jest na przedsiębiorczy wymiar biznesu m.in. w ramach zajęć „inkubator przedsiębiorczości” oraz „przedsiębiorstwo przyszłości”.
Wybrane moduły specjalnościowe:
Studia pozwalają nabyć wiedzę oraz kompetencji w zakresie:
Po ukończeniu studiów absolwent może pracować jako:
Przykładowe branże w których absolwent może pracować po ukończeniu studiów:
Rok | Opłata za rok | Jednorazowo z 5% bonifikatą | Opłaty za semestr | Rata za msc |
---|---|---|---|---|
1 | 4800 zł | 4560 zł | 2400 zł | 500 zł |
2 | 5000 zł | 4750 zł | 2500 zł | 520 zł |
3 | 5000 zł | 4750 zł | 2500 zł | 520 zł |
Rok | Opłata za rok | Jednorazowo z 5% bonifikatą | Opłaty za semestr | Rata za msc |
---|---|---|---|---|
1 | 4800 zł | 4560 zł | 2400 zł | 500 zł |
2 | 5000 zł | 4750 zł | 2500 zł | 520 zł |
3 | 5000 zł | 4750 zł | 2500 zł | 520 zł |
Opłata rekrutacyjna – jest bezzwrotną, jednorazową opłatą administracyjną, niezależną od kierunku, poziomu ani trybu studiów. Stanowi warunek przyjęcia dokumentów na studia. Studenci, którzy ukończyli studia I stopnia w Akademii WSEI w Lublinie są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej na studia II stopnia.
Opłata roczna – to możliwość wniesienia opłaty za okres jednego roku akademickiego. Przy wpłacie za cały rok z góry, należy odliczyć 5% bonifikaty.
Opłata semestralna – to możliwość wniesienia opłaty za okres jednego semestru nauki w ramach standardowego programu studiów.
Opłata ratalna – to możliwość wniesienia opłaty w dziesięciu ratach.
Lubelska Akademia WSEI
ul. Projektowa 4
20-209 Lublin